تعمیرات مانیتور صنعتی سامسونگ

تعمیرات مانیتور صنعتی سامسونگ

درباره ی مانیتور صنعتی

اگر بخواهیم در یک جمله ی کوتاه مانیتور صنعتی را توصیف کنیم باید اینطور گفت که مانیتورهای صنعتی جدیدترین تکنولوژی صفحه تخت های LCD برای محیط‌های سخت افزاری هستند که به مرور زمان از کالاهای مورد نیاز و رایج در صنایع مختلف به شمار می روند.

در ادامه به موضوع اینکه مانیتور صنعتی چیست و کاربردهای آن می‌پردازیم:

همان طور که گفته شد تلویزیون بزرگی است که بیشتر برای تبلیغات در مشاغل و صنایع مختف استفاده می‌شود. از برندهای موجود برای مانیتور صنعتی می‌توان به مانیتور صنعتی الی جی LG، مانیتور صنعتی سامسونگ samsung، مانیتور صنعتی پاناسونیک panasonic، مانیتور صنعتی جی وی سی JVC، مانیتور صنعتی شارپ sharp، مانیتور صنعتی ان ای سی nec و مانیتور صنعتی فیلیپس اشاره کرد. از جمله تفاوت های مهم و عمده این محصولات در مقایسه با مانیتورهای معمولی و تلویزیون های خانگی کنتراست و درخشندگی بالا، کنترل و مدیریت مانیتورها از طریق نرم افزار و امکان استفاده ی طولانی مدت است.

در اغلب صنایع و مشاغل به دلیل حجم کاری بالایی که دارند مانیتور مدام روشن است. مانیتورهای معمولی در صورتیکه ۲۴ ساعته روشن باشند مشکلاتی از قبیل گرم شدن بیش از حد، سوختن برد و پیکسل هنگام نمایش پیدا می‌کد. اما یک مانیتور صنعتی با روشنایی ۲۴ ساعته بهترین گزینه برای آنهاست. علاوه بر این مانیتورهای صنعتی درگاه های خاص و زیادی برای اتصال با دستگاه مختلف را دارند و باعث می‌شود از هر دستگاهی که اطلاعات را برای نمایش بگیرد با کیفیت بالا به مخاطب نشان دهد. ویژگی بارز دیگر مانیتور صنعتی تازه سازی تصویر نمایشگر است که نسبت به قیمت دستگاه جلب توجه بیشتری می‌کند. همان طور که می‌دانید در مانیتورهای معمولی در صورتیکه از تصویر ثابت برای نمایش استفاده کنید به مرور موجب ماندگاری در نمایشگر می‌شود در حالیکه در مانیتور صنعتی به دلیل خصوصیت بارگذاری و رفرش (تازه سازی) تصویر پیکسل های نمایشگر کیفیت خود را حفظ می‌کنند.

نوع دیگری از سیساتم های نمایشگر به نام ویدیو وال

سیستم ویدئو وال یک نمایشگر عریض صنعتی با قابلت انعطاف پذیری بالا در تعریف تعداد پنجره های نمایش و چیدمان متنوع تصاویر است که ویژگی های منحصر به فردی نسبت به مانیتورهای صنعتی و تلویزیون های خانگی دارند که در ادامه به بررسی تفاوت آنها می پردازیم پس با ماه همراه باشید.

با پیشرفته شدن سیستم های تبلیغاتی دیجیتالی و هم چنین ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتریان محترم، نیاز به نمایشگرهایی که قابل استفاده در مکانهای عمومی، تجاری و صنعتی هستند، به سرعت در بین افراد احساس شد. در این بین به دلیل ناتوان بودن تلویزیون های خانگی و مانیتور صنعتی به دلیل اینکه برای مدت طولانی نمی توان از آن ها استفاده کرد. شرکت های تولید کننده سیستم های تصویری و دیجیتالی اقدام به تولید و فروش ویدیو وال نمودند.

از جمله مواردی که منجر به ایجاد تفاوت میان ویدئو وال و مانیتور صنعتی می شود عبارتند از:

  •  نمایشگر ویدئووال از قاب نازکی برخوردار است و فاصله ی مانیتورها کنار هم در فاصله ای بین ۳ تا ۵ میلی متر قرار می گیرند که تصویری واحد را تشکیل می دهد. چیدمان مانیتورها در کنارهم بستگی به ابعاد تصویر موردنظر دارد که به چند عدد مانیتور نیاز می باشد.
  • مانیتور صنعتی قاب پهن تری دارد که بین ۲٫۵ تا ۴ سانتی متر می باشد که مانند ویدئو وال قابلیت انطباق با چند مانیتور را ندارد.
  • نمایشگرعریض ویدئو وال از زاویه دید بسیار گسترده ای برخوردار هستند که توانایی نمایش یک یا چند پارچه تصاویر را دارند که در فرودگاه ها، مراکز نظارتی، استودیوهای پخش تلویزیونی و مراکز کنترل شهری مورد استفاده قرار می گیرند.

بهتر ااست بدانید که مانیتور های صنعتی به انواع مختلفی وجود دارند که در شرکت های تولیدی به کار گرفته شده اند واین نوع مانیتورها به دونوع عادی و  کنترلی تقسیم می شوند.مانیتورهای کنترلی هم کار نظارت و هم تغییرات و دادن دستورات کار دستگاه های رباتیک را نیز عهده دار هستند.

تعمیرات تخصصی مانیتورهای صنعتی سامسونگ : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس : تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-نرسیده به جمالزاده-پلاک ۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹